مدیر مسئول روزنامه جوان در توئیتر نوشت:

رفت و آمدها به انگلیس همچنان زیر ذره بین کرونای انگلیسی ادامه دارد

عبدالله گنجی، در توئیتر خود مطلبی را درباره سکوت مسئولان و مردم نسبت به رفت و آمد‌ها به انگلیس زیر سایه سنگین کرونای انگلیسی منتشر کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، شیوع ویروس کرونا، از سال پیش در ووهان چین شروع شد و در سطح جهانی گسترش پیدا کرد و چیزی طول نکشید تا فرهنگ رعایت پیشگیری از این بیماری برای تمام کشورها جا افتاد. اما حالا نوع جهش یافته‌ای از این ویروس با نام کرونای انگلیسی در حال انتشار است. با وجود اینکه اکنون اطلاع بیش‌تری نسبت به این ویروس داریم چرا برای جلوگیری از انتشار آن تلاشی صورت نمی‌گیرد؟ و چرا همچنان در انگلیس آمد و شدها بدون هیچ نظارتی انجام می‌شود و کسی اعتراضی نمی‌کند؟

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان در پی شیوع بیماری کرونای انگلیسی، به رفت و آمدهای شهروندان این کشور که بدون هیچ اعتراضی از سوی مردم انجام می‌شود، واکنش نشان داده و نوشت:

"رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفته کرونای انگلیسی بر جوانان ۵ تا ۱۷ سال بیشتر تمرکز دارد و فوتی‌های زیر ۵ سال از یک به ۴ درصد رسیده است. ندیدم کسی اعتراضی به رفت آمد‌ها به انگلیس بکند. ایرلاینی را زیر سوال ببرد. پای سپاه و طلاب را به میان بکشد و... این خودش بیماری است."

در ادامه توئیت منتشر شده از عبدالله گنجی را مشاهده می‌کنید:

233344