در یک عملیات موفق پلیس در استان ایلام رخ داد:

دستگیری عامل برهم زننده امنیت عمومی شهرستان مهران در کمتر از 72 ساعت

سرهنگ قدرالله شهبازبیگی گفت: ارازل اوباش و برهم زنندگان امنیت عمومی هیچ گاه در امنیت به سر نخواهند برد و پلیس به شدت با آن ها برخورد خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، فرمانده انتظامی شهرستان مهران سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در حضور اصحاب رسانه استان برگزار گردید، از دستگیری عامل تیراندازی در استان ایلام خبر داد.

وی در ادامه ابراز داشت: یک مورد درگیری در حدود 72 ساعت پیش در یکی از مناطق شهرستان مهران رخ داد که پس از تماس های شهروندان این منطقه با پلیس 110 سریعا مورد بررسی ماموران نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ضمن بیان اینکه عامل تیراندازی قبل از حضور پلیس در منطقه درگیری، متواری شده بود، اظهار داشت: پس از بررسی نیروهای پلیس، مشخص شد که در درگیری رخ داده، یکی از افراد اقدام به تیراندازی کرده و سپس متواری شده است.

سرهنگ شهبازبیگی در ادامه سخنان خود گفت: پس از این رویداد پرونده به طور ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت و پس از رصد اطلاعتی، در یک عملیات غافلگیر کننده متهم دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری نیز که با شگرد جاسازی شده بود از محل اختفا وی کشف گردید.

وی در پایان ضمن بیان اینکه پرونده این متهم برای رسیدگی به مراجع قضایی داده خواهد شد، عنوان کرد: ارازل اوباش و برهم زنندگان امنیت عمومی و نظم شهر هیچ گاه راه فراری ندارند و پلیس به شدت با آن ها برخورد خواهد کرد.

نوروزی_استان ایلام

233206