افتتاح 925 واحد مسکن مهردر آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی از افتتاح 925 واحد مسکن مهر در استان همزمان با ۲۸۶ طرح تعاونی در سراسر کشور توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: ارزش روز سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها که به مناسب دهه فجر انجام شد، ۲ هزار و ۵۴۳ میلیارد تومان است.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، نادر صادقی در جلسه ویدئوکنفرانس افتتاح نمادین ۹۲۵ واحد مسکونی از تعاونی‌های مساکن مهر همزمان با ۲۸۶ طرح تعاونی در سراسر کشور توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت استان در افزایش تعاونی‌ها، اظهار داشت: ارزش روز سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها که به مناسب دهه فجر انجام شد، ۲ هزار و ۵۴۳ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به این‌که با افتتاح این پروژه‌ها ۸ هزار و ۳۰۱ نفر شغل ایجاد می‌شود، یادآور شد: سرانه شغلی هر طرح ۲۹ فرصت اشتغال‌زایی و سرانه سرمایه‌گذاری برای هر شغل نیز ۳۷۷ میلیون تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان این‌که تعداد ۹۲۵ واحد از مساکن مهر تمام‌شده در سطح استان در اختیار صاحبان قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: ۲۲۵ تعاونی با ۲۶ هزار عضو در آذربایجان غربی ایجاد شده که تنها تعداد ۲۷ مورد باقیمانده است.

صادقی با تأکید بر این‌که باید تلاش شود تا بخش قابل‌توجهی از اشتغال استان به تعاونی‌ها تخصیص داده شود، تصریح کرد: با توجه به استعدادهای استان به ویژه هم مرزی با سه کشور می‌توان از ظرفیت تعاونی‌های مرزی بر اساس استانداردهای به‌روز استفاده کرد.

انتهای پیام/

233151