به گزارش سایت خبری پرسون، ایمانی با بیان آنکه افزایش سهم بازار نقش مهمی در بهبود و استحکام توان مالی و اقتصادی بانک دارد، اظهار داشت: با توسعه سهم بازار بانک، زمینه تحقق حداکثری منافع سهامداران و رضایتمندی ایشان محقق می شود. بنابراین لازم است همکاران با استفاده از فرصتهای پیشرو و امتیاز تنوع ایجاد شده در محصولات اعتباری و سپرده های بانک برای تحقق این امر مهم تلاش و جدیت داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه با حمایت و همراهی کارکنان بانک می توان اهداف مطلوب تری را شاهد بود، گفت: هوشیاری و جدیت کارکنان در تعمیق ارتباط و تقویت تعامل با صاحبان کسب و کارها، اصناف، مشاغل تولیدی و واحدهای صنفی در کنار برنامه ریزی های انجام شده از سوی بانک برای ارتقای کمی و کیفی خدمات میتواند زمینهساز تعالی و پیشرفت بیش از پیش بانک باشد.
مدیرعامل بانک سینا تاکید کرد: موفقیت بانک در سایه ارائه خدمات مناسب و کسب رضایت مشتریان محقق میشود. لذا مشتری مداری به عنوان پایه و محور تدوین اهداف راهبردی و استراتژیک بانک مورد تاکید قرار گرفته است و همکاران نیز این موضوع را باید در فعالیت های روزمره و ارائه خدمات به مشتریان مدنظر قرار دهند.
ایمانی در ادامه، مطالبات معوق را عاملی برای افزایش هزینههای بانک دانست و بیان داشت: با وصول مطالبات بخش مهمی از منابع بانک از حالت رکود خارج شده و به چرخه اقتصاد و تولید باز می گردد. اگرچه که بانک سینا دارای کارنامه و موقعیت مناسبی در این بخش است اما مراقبتها و پیگیری ها باید به صورت مستمر و کامل ادامه داشته باشد.
گفتنی است در این سفر که معاون شعب و مناطق و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک نیز حضور داشتند شعب میدان سعیدی، توحید و مدرس قم مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم در جهت پیشبرد فعالیت ها صادر شد