آغاز اردوی تیم ملی کیوکوشین کاراته در ارومیه

مسئول سبک کیوکوشین ساکاموتو ایران و خاورمیانه گفت: نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن در ارومیه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، فریدون فیروزی اظهار داشت: نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن در ارومیه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور آغاز شد و این اردو طی روزهای ۲۶ بهمن تا یک اسفند و به میزبانی خانه کاراته ارومیه برگزار و ۴۰ ورزشکار مربی و مدیر فنی از سراسر کشور در این اردو حضور دارند.

وی اضافه کرد: در بین نفرات حاضر ۲۸ ورزشکار از ۱۴ استان، ۱۰ مربی به همراه سرمربی و مدیرفنی حضور دارند که هفت ورزشکار و مربی از آذربایجان‌غربی میزبان اردو هستند.

مسوول سبک کیوکوشین ساکاموتو ایران تصریح کرد: هدف از این اردو، آمادگی برای حضور در مسابقات سال آینده ژاپن است که در صورت مهیا شدن شرایط و کنترل و کاهش ویروس کرونا، با مجوز و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته آذرماه سال آینده به مسابقات اعزام خواهیم شد.

فیروزی یادآور شد: در پایان اردو ۱۵ نفر برتر از لحاظ شرایط آمادگی و جسمانی و برای اردوی دوم که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ با میزبانی استان فارس برگزار خواهدشد، انتخاب می‌شوند.

وی با تمجید از میزبانی ارومیه و ایجاد شرایط مناسب اردویی توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و هیات کاراته این استان، گفت: در این شرایط سخت و محدودیت‌ها، میزبانی ارومیه شرایط بسیار مناسب اردویی را برای ورزشکاران این سبک کاراته ایجاد کرد.

نخستین اردوی تیم ملی کیوکوشین ساکاموتو با حضور ۲۸ ورزشکار و ۱۲ همراه در ارومیه و به مدت ۵ روز در حال برگزاری است که سعید قلیزاده به عنوان مدیر برگزاری اردو، اسماعیل کشاورز به‌عنوان سرمربی، یاسین مختار به‌نفس، مرتضی جهانگیری، سعید ارجمند، کریم ارجمند و مسلم عباسپور ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها، نفرات دعوت شده از استان آذربایجان‌غربی هستند.

انتهای پیام/

233006