برگزاری سومین رویداد استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار داشت: سومین سلسله رویدادهای استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی با موضوعات صنایع شیمی و معدنی، رونق و توسعه کسب و کارها در زمان کرونا و فرش و دستبافته‌ها در چهارم اسفند سال ۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، حسن آل‌بویه با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان سه رویداد استارتاپی با موضوعات اعلام شده به منظور معرفی و شناسایی ایده‌های برتر و کاربردی در راستای حمایت از جوانان در مسیر ایده‌پردازی، رشد و و بالندگی همراه با جوایز و حمایت‌های نقدی ویژه تیم‌های برتر برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: پیوند بین صنعت و دانشگاه جهت راه‌اندازی کسب و کارهای هدفمند و پویا کمک به تجاری سازی محصول و توسعه بازار هدف، ارزش‌گذاری و توسعه فنی محصولات به کمک مدیران موفق استان سمنان و مهندسین صنایع از اهداف سومین سلسله رویدادهای استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

آل‌بویه تصریح کرد: بخش‌ رویداد استارتاپی صنایع شیمی و معدنی شامل محورهای طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع معدنی و شیمیایی، تولید مواد فرآوری شده، فناوری‌های مورد نیاز در فرآیندهای اکتشاف و فرآوری، بسته بندی محصولات معدنی و توسعه بازار صنایع شیمیایی و معدنی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: طراحی و احیای نقوش سنتی، رنگرزی سازگار با محیط زیست، توسعه بازار و بسته‌بندی دستبافته‌ها از محورهای رویداد استارتاپی فرش و دستبافته‌ها است.

آل‌بویه، محورهای بخش رویداد استارتاپی رونق و توسعه کسب و کارها در زمان کرونا را توسعه کسب و کارهای آنلاین مرتبط با صنعت، تجاری سازی محصولات فناورانه و تولید محتوای آموزشی و فرهنگ‌سازی در صنعت عنوان کرد.

232958