مدیر کمیته امداد استان همدان خبر داد:

توزیع هزار بسته معیشتی در بین مددجویان در دهه فجر امسال

مدیر کمیته امداد استان همدان از توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین مددجویان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ارزش هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است.

پیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد استان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون با بیان اینکه امروز اقشار آسیب‌پذیر بیش از هر زمان دیگر نیازمند کمک و یاری هستند اظهار کرد: با همدلی و همکار ی گسترده‌تر، گام‌های مؤثری برای رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی در استان برمی داریم.

ترکمانه با اشاره به اینکه جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها ی مؤمنانه همچنان در اولویت فعالیت های نهادهای حمایتی است، افزود: در دهه فجر امسال یک هزار مورد بسته معیشتی در بین محرومان تقسیم شد تا روند حمایت از نیازمندان به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب در این ایام فرخنده، کام نیازمندان را شیرین ‌تر کند.

وی گفت: این بسته‌ها توسط کمیته امداد، بهزیستی، هلال‌احمر ، تأمین اجتماعی، موسسه دارالایتام و مجمع خیرین سلامت تهیه ‌شده و شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، ماکارونی ، رب گوجه‌فرنگی و ... به ارزش هر بسته حدوداً 500 هزار تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان همچنین به اهداء 500 پک قرآنی به دانش آموزان تحت حمایت در دهه فجر امسال اشاره کرد و ادامه داد: گسترش فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان همواره موردتوجه خاص مسئولان این نهاد بوده است زیرا گسترش فرهنگ دینی موجب کاهش آسیب های اجتماعی نیز می ‌ شود .

ترکمانه با اشاره به دیگر فعالیت های انجام‌شده در دهه مبارک فجر امسال و برگزاری 25 هیئت مجازی ویژه جشن ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد پیروزی انقلاب، عنوان کرد: فضای مجازی بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ ناب اسلامی و سیره اهل‌ بیت ( ع) در بین جوانان و نوجوانان است که باید از آن به نحو شایسته بهره برد.

منیژه فرهانپور-استان همدان

232603