استاندار ایلام اعلام کرد؛

تغییر رنگ وضعیت چهار شهرستان از آبی به زرد/ هشدار به مردم

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: باید کارکنان ادارات چهار شهرستان زرد رنگ استان، با ظرفیت دو سوم کار کنند و با دستور فرماندار شهرستان خا، به افراد دارای علائم بیماری، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه ای دورکاری بدهند.

به گزارش سایت خبری پرسون، قاسم سلیمانی دشتکی؛ استاندار ایلام در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در ایلام، ضمن ابراز نگرانی از کاهش درصد رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا، گفت: خیزش جدید بیماری کرونا، نشان از سهل انگاری برخی مردم می باشد که می تواند زمینه را برای موج بعدی کرونا آماده کند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: گزارش ها از افزایش آمار رفت و آمدهای خانوادگی شهروندان و برگزاری اجتماعات و کاهش آمار ماسک زدن و رعایت پروتکل های بهداشتی خبر می دهد و این یک هشدار جدی برای همه ما می باشد.

استاندار ایلام ضمن ابراز اینکه وضعیت 4 شهرستان استان یعنی ایلام، آبدانان، دهلران و دره شهر از رنگ آبی به زرد تغییر یافته است، اظهار کرد: باید دستگاه های نظارتی، به طور جدی و دقیق تر همچون ایام اوج بیماری به کار خود ادامه دهند و با قانون شکنان برخورد کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین باید کارکنان ادارات چهار شهرستان زرد رنگ استان، با ظرفیت دو سوم کار کنند و به افراد دارای علائم بیماری، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه ای دورکاری بدهند.

سلیمانی دشتکی با هشدار به همه مردم و مسئولان درباره خیزش جدید بیماری، تاکید کرد: هرگونه تجمعی باید با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان صورت پذیرد و تا جایی که امکان دارد از برگزاری تجمع، علی الخصوص در محیط های بسته خودداری شود.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از صدا و سیما مرکز استان، عنوان کرد: از اصحاب رسانه، علی الخصوص صدا و سیما استان در خواست داریم تولید محتوای خود را در راستای افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی و تشویق کردن شهروندان به آن، قرار دهند.

امیر حسین نوروزی_ استان ایلام

232602