تلاش نویسنده و کارگردان کردستانی به ثمر نشست؛

راهیابی فیلم «به خاطر دخترم» به جشنواره بین المللی انگلیس

فیلم کوتاه «به خاطر دخترم» به نویسندگی و کارگردانی محمد فرج زاده؛ به بخش نهایی جشنواره بین المللی در کشور انگلیس راه یافت.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، فیلم کوتاه «به خاطر دخترم» به نویسندگی و کارگردانی محمد فرج زاده؛ از جوانان فعال کردستانی در حوزه ساخت فیلم، به بخش نهایی جشنواره بین المللیLIMPA London Film Festival در کشور انگلیس راه یافت.

«به خاطر دخترم» تنها فیلم کوتاه ایرانی است که به نمایندگی از هنرمندان این کشور به این بخش پایانی این جشنواره راه پیدا می کند.

155 فیلم در رشته ای مختلف به جشنواره بین المللیLIMPA London Film Festival کشور انگلیس راه یافته اند که فیلم «به خاطر دخترم» اثر نویسنده و کارگردان سقزی نیز در این رقابتها حضور خواهد داشت.

عوامل اجرایی ساخت این فیلم شامل آیلین تیموری، مادیه امینی، کیانوش کریمی به عنوان بازیگر، زانیار لطفی به عنوان تصویر بردار، کیانوش کریمی به عنوان صدابردار و مهران عبدالله نژاد به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، محمد فرج زاده می باشند.

موضوع این فیلم کوتاه در ژانر اجتماعی است که به معرفی ناهنجاری های اجتماعی به همت حوزه هنری استان کردستان تهیه و تولید گردید که در آن به صورت خاصی معضل فردی و اجتماعی اعتیاد به نمایش درآمده است.

گفتنی است که فیلم «به خاطر دخترم» قبل از حضور در جشنواره بین المللی فیلم انگلیس در جشنواره های داخلی و خارجی دیگری نیز حضور داشته و مقام هایی به دست آورده است.

شفیعی ـ استان کردستان

232589