تحلیل تکنیکال اتریوم؛ شنبه 25 بهمن

اتریوم در آستانه یک اصلاح گسترده قرار دارد

طی چند روز گذشته، اتریوم با قیمتی در نزدیکی بالاترین سطح تاریخی خود معامله شده است اما در زمینه ثبت رکوردهای تازه پیشرفت چندانی نداشته است. در حالی که احتمال اصلاح قیمت اتر وجود دارد، توکن پرچمدار قراردادهای هوشمند در حال حاضر با قیمت 1840 دلار در حال ترید شدن است.

به گزارش سایت خبری پرسون، اتر در راس یک الگوی گوه ی صعودی معامله می شود که نشان می دهد ممکن است به زودی شاهد شکست قیمت آن باشیم. این الگوی تکنیکال نزولی بوده و نشان دهنده معکوس شدن بالقوه روند حرکت این ارز است. در صورت تأیید، در نمودار 4 ساعته، ETH می تواند به سمت حمایتی در میانگین متحرک ساده 50 (SMA) حرکت کند. اگر این روند نزولی کاهش قیمت را شدت ببخشد، اتریوم احتمالاً تا میانگین متحرک ساده 100 در نزدیکی تراز 1600 دلاری ریزش می کند.

اندیکاتور توالی TD طی چند روز آینده احتمالاً در نمودار 3 روزه سیگنال فروش را نشان می دهد. این سیگنال فروش در یک ۹ کندلی سبز رنگ نشان داده می شود. در صورت تائید این فرضیه، ممکن است ETH معادل یک تا چهار کندل روزانه سقوط کند. از این رو، توصیه می شود به نمودار 3 روزه این ارز توجه ویژه ای معطوف کنید تا زمان دقیق این اصلاح بالقوه را برآورد نمائید.

طبق نمودار IOMAP، کلیه آدرس های اتریوم درحال حاضر روی سود هستند. بنابراین، هیچ مقاومت مشخصی پیش روی این توکن پیشرو قرار ندارد. به عبارت دیگر، اتریوم برای رسیدن به یک رکورد جدید، احتمالاً بالای تراز 2000 دلار، فقط به عبور از آخرین رکورد قیمتی خود نیاز دارد.

از طرف دیگر، اتریوم در منطقه ای با حمایتی بی نظیر قرار گرفته است که می تواند تاحدی قدرتمند عمل کند که جلوی هرگونه ریزش بیشتر قیمت را بگیرد. به عنوان مثال، محکم ترین منطقه ازدحام خریدار بین 1678 دلار تا 1733 دلار قرار دارد. در اینجا، نزدیک به 148000 آدرس قبلاً 8.1 میلیون واحد ETH خریداری کرده اند. بعید است که ریزش قیمت از این منطقه فراتر رود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: .fxstreet

232576