معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی یزد در گفتگو با پرسون؛

نیروهای شرکتی متخصص مشمول افزایش حقوق شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی یزد گفت: در استان نیروهای تخصصی شرکتی افزایش حقوق داشته اند اما برای غیر تخصصی ها هنوز این اتفاق نیفتاده است.

محمد رضا وفائی نسب در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون یزد؛ با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب در این دانشگاه گفت: آزمون استخدامی برای جذب 950 نفر نیرو برگزار خواهد شد که در آن امتیازی برای کسانی که در بخش کرونا کار کرده اند در نظر گرفته شده است که نیروهای شرکتی تخصصی آزمون داده و به عنوان نیروی رسمی پذیرفته می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی یزد در خصوص آخرین وضعیت نیروهای شرکتی و افزایش حقوق آنان اظهار داشت: بعضی از دانشگاه های علوم پزشکی فقط به نیروهای تخصصی بهداشت و درمان افزایش حقوق را داده اند و به بقیه نیروهایشان پرداختی نداشتند، برخی نیز به هیچکدام از نیروهای شرکتی شان پرداختی نداشته اند.

وی ادامه داد: در استان نیز نیروهای تخصصی شرکتی افزایش حقوق داشته اند اما برای غیر تخصصی ها هنوز این اتفاق نیفتاده است البته از همان پنجم دی ماه که ابلاغیه پرداخت ها وصول شد اقدام کرده ایم تا کنون برخی از پرداخت ها انجام شده و ما بقی نیز در آینده ای نزدیک پرداخت می شود.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

232416