استاندار لرستان:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بروجرد تا پایان دولت تدبیر و امید

استاندار لرستان گفت: طبق برنامه ریزی های که داشتیم پروژه های نیمه تمام شهرستان تا پایان دولت تدبیر و امید به پایان می رسد.

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، سید موسی خادمی در سفر به بروجرد و دیدار با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بروجرد شهر پروژه های نیمه تمام شده است. طبق برنامه ریزی های که داشتیم پروژه های نیمه تمام شهرستان تا پایان دولت تدبیر و امید به پایان می رسد.

وی افزود: طی سفر معاون رئیس جمهور به استان این موضوع را مطرح و با افزایش بودجه کمکی آن، موافقت شد. ورزشگاه پنج هزار نفری و مجموعه بزرگ فنی و حرفه ای امام علی نیز تا تابستان آینده افتتاح خواهند شد.

خادمی ادامه داد: بروجرد پتانسیل تولید میوه و گردشگری طبیعی را دارد که در این موضوع کم کاری شده است. برای باغ داران شهرستان و برنامه های تبلیغات گردشگری نیز برنامه ریزی و بودجه آن مشخص شده است.

استاندار لرستان یادآور شد: پروژه های نیمه تمام بروجرد را تا پایان دولت تدبیر با مشارکت وزارت نیرو، ورزش، قرارگاه خاتم الانبیا و بخش خصوصی به اتمام می رسانیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان بروجرد برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقدامات خوبی صورت گرفته و در مجموع ۱۴۰ پروژه نیمه تمام در استان لرستان امسال تکمیل و تحویل داده می‌شود.

خادمی ادامه داد: تا پایان سال محور آزاد راه اراک ـ خرم‌آباد تحویل می‌شود و ۲۶۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم پرداخت شده است و این پروژه به صورت ۱۰۰ درصد تا اردیبهشت به بهره برداری می‌رسد که با بهره برداری از این پروژه مسافت بروجرد به خرم‌آباد ۴۰ دقیقه خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: هیاتی متشکل از دادگستری و استانداری بر روند تولید شرکت عظیم خودرو برای راه اندازی مجدد نظارت می‌کنند و این شرکت از قبل تعهداتی برای مشتریان داشته که باید انجام شود که ۱۴۰ دستگاه خودرو در گمرک دارند که به زودی وارد کارخانه شده مونتاژ خواهند شد.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

232329