نماینده کلیمیان در مجلس دهم:

فشارها و تحریم‌های دشمنان به جای تضعیف باعث تقویت نظام شد

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: تحریم‌های دشمنان در طول سال های پس از پیروزی انقلاب نه تنها باعث تضعیف کشور و نظام نشده بلکه باعث تقویت آن نیز شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر 42ساله خود همواره با تحریم‌ها و فشارهای دشمنان همراه بود که البته این تحریم‌ها نه تنها باعث تضعیف نظام نشده بلکه باعث تقویت آن نیز شده است.

وی افزود: در یک سال گذشته ما با تحریم و شرایط سختی از سوی دشمنان مواجه‌ بودیم این تحریم‌ها نیز نتوانست مانع حرکت انقلاب و نظام شود.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: ایران در طول 42 سال پس از پیروزی انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف از جمله توسعه زیرساخت‌‌ها، گسترش شبکه بهداشت و پزشکی و افزایش امید به زندگی و ... دست یافته است.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: در سال 54 و 55 در کلانشهرهای ما پزشک ایرانی نبود و ما از پاکستان و هند پزشک می‌آوردیم اما امروز از نظر پزشکی به جایگاهی رسیدیم که متخصص بیکار داریم.

وی افزود: اگر امروز با مشکلی هم مواجه هستیم 100درصد به خاطر تحریم ها نیست بلکه بخشی از آن به خاطر عدم اجرای دقیق فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: این ظرفیت و پتانسیل در کشورمان وجود دارد که در پایان دهه پنجم عمر انقلاب ما به جایگاه رفیعی در سطح منطقه و جهان در عرصه‌های مختلف دست یابیم و این با تکیه بر نیروی جوان و انقلابی امری شدنی است.

232233