مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچگاه کهنه نمی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی کهنه نمی‌شود و همیشه زنده و تازه است.

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در آیین «شکوه صبر و شکر» در محل امامزادگان باقریه (ع) بیرجند افزود: فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی عوض نمی‌شود و امروز هم ارزش‌های ما همان ارزش‌های اوایل انقلاب است.

وی عنوان کرد: بصیرت، معنویت، فرهنگ اسلامی، شجاعت و عدالت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایرانیان در آخرالزمان زمینه‌ساز ظهور هستند و این همه دشمنی دشمنان به خاطر رفتن طاغوت و آمدن امام نیست بلکه می‌دانند که انقلاب ما یک حرکت جهانی است.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم و در سوره مائده بشارت انقلاب اسلامی را داده است و انقلاب ما یک معجزه الهی بود که در هیچ محاسبه‌ای نمی‌گنجید و پیروزی آن علیرغم همه محاسبات حتمی شد.

حجت الاسلام تویسرکانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما یک موجود زنده است که مردم ایران را با هم متحد کرد و دشمنان را ترساند و به مردم شجاعت بخشید.

وی گفت: انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان، مستحکم به مسیرش ادامه می‎دهد و هیچ خیانت‌کار و عامل نفوذی نمی‌تواند به انقلاب ضربه بزند چرا که اراده خداوند حفظ آن است.

وی اظهار داشت: ما به دنبال تمدن نوین اسلامی در سطح جهان هستیم و باید برای این آرمان بزرگ خود را آماده کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز دشمنان علیه ما انواع فتنه‌ها از جمله جنگ اقتصادی را طراحی کردند که باید با مقاومت در این جنگ ایستادگی کنیم چرا که آینده درخشان از آن انقلاب و کشور ما است.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم گفت: همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه و مطمئن باشیم که مسیر انقلاب ما پیروزی و روشنی است و شکست دشمنان حتمی است.

وی قرآن را کتاب زندگی انسان‌ها دانست و افزود: آخرالزمان از زمان بعثت نبی اکرم (ص) شروع می‌شود و تا قیامت ادامه دارد، بخشی از آخر زمان نیز زمان غیبت امام زمان (عج) است که این دوران به ظهور آن حضرت متصل خواهد شد.

منبع: ایرنا

232204