به گزارش سایت خبری پرسون، کریم میرزاخانی افزود: در تداوم برنامه های آموزشی در زمینه قانون جدید چک، وبینار آشنایی با قانون جدید چک برای روسای شعب سراسر کشور از سوی مرکز آموزش و پژوهش طراحی و با مشارکت مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت امور استانها و شعب برگزار شد.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت و ضرورت بالای فرهنگ سازی برای عملیاتی شدن قانون جدید چک در بانک توسعه تعاون،گفت: برنامه های آموزشی متنوعی با اهدافی چون توسعه دانش و معلومات کارکنان، راهنمایی بهنگام مشتریان از سوی همکاران شعب و ارایه خدمات کیفی و منطبق با انتظار به مشتریان در طول یک ماه گذشته طراحی و عملیاتی شده است.
میرزاخانی تصریح کرد: وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک در ادامه برنامه های آموزشی مذکور و با هدف پاسخ دهی دقیق و بهنگام به دغدغدها و پرسش های روسای شعب اجرا شد. وی تصریح کرد: محور کلیدی وبینار تصریح نکات و مباحث مهم قانون جدید چک و مبتنی بر پرسش و پاسخ بود.
شایان ذکر است در آغاز وبینار آموزشی، عاشقی رییس اداره کل آموزش به ذکر تغییرات قانون چک اشاره و بر تکالیف قانون جدید برای بانک ها، کارکنان نظام بانکی و مشتریان اشاره کرد. در ادامه نیز صباحیفر رییس اداره کل پیگیری و نظارت بر عملکرد استان ها و شعب به تببین الزامات اجرایی قانون جدید چک و پولادوند رییس اداره کل بانکداری الکترونیک به تشریح بحث های سامانه و الکترونیکی قانون جدید چک پرداختند.
در پایان جلسه به بسیاری از ابهامات و پرسش های روسای شعب در زمینه قانون جدید چک از سوی مدرسان پاسخ داده شد. لازم به ذکر است که ارزیابی واکنش و رضایت روسای شعب حکایت از رضایت ۸۰ درصدی روسای شعب از برگزاری این وبینار آموزشی داشت.