مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

ورود نخستین محموله واکسن کرونای روسی به کردستان/آغاز واکسیناسیون کرونا در سطح استان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: امروز یک محموله از واکسن کرونای روسی وارد سنندج گردید و محموله بعدی نیز 21 روز دیگر به این استان وارد می گردد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، آرزو فلاحی؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز با تایید این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز یک محموله از واکسن کرونای روسی وارد سنندج گردید و محموله بعدی نیز 21 روز دیگر به این استان وارد می گردد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: در اولین دوره، این واکسن به شاغلین در بخش های ویژه بیمارستان تزریق می شود.

فلاحی در ادامه سخنان خود بیان داشت: واکسن روسی که اکنون در کردستان توزیع شده، مورد تایید بیشتر کشورهای جهان است و در دنیا ممالک زیادی خواهان دریافت آن هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تاثیرات مثبت این واکسن نسبت به دیگر واکسن های ساخته شده در زمینه کرونا بسیار بالاست و برای گروه های سنی اولویت بندی شده قابل مصرف می باشد.

فلاحی در پایان سخنان خود گفت: بی شک تزریق این واکسن مصونیت در برابر کرونا را برای ما به دنبال نخواهد داشت و مردم حتی بعد از تزریق این واکسن باید پروتکل های بهداشتی را به مانند گذشته رعایت کنند.

شفیعی ـ استان کردستان

232110