فرماندار آبدانان خبر داد:

افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر

فرماندار آبدانان از افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی چندین طرح در زمینه های مختلف برق رسانی، گاز رسانی، آبرسانی و عمران شهری و روستایی صبح امروز با حضور سیروس مرادحاصلی؛ فرماندار این شهرستان و احمد کرمی؛ معاون عمرانی استاندار ایلام برگزار شد.
فرماندار آبدانان در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز چندین طرح در زمینه های کشاورزی، آبرسانی، برق رسانی و گاز رسانی به روستاهای بخش کلات موتوری شهرستان آبدانان افتتاح و کلنگ زنی شد که امیدواریم با اجرا و افتتاح این پروژه ها قطار پیشرفت این شهرستان با سرعت بیشتری به سمت توسعه و تکامل حرکت کند.
وی در ادامه اضافه کرد: از دیگر پروژه ها می توان به احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و طرح آسفالت کردن جاده ها و معابر شهری و روستایی اشاره کرد.
مرادحاصلی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان آبدانان برای پیشرفت و توسعه بیشتر، گفت: نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه، احداث اداره برق شهید رضایی نژاد، ساخت خانه های بهداشت متعدد، طرح آبیاری مزارع کشاورزی و ساخت مخزن از دیگر پروژه هایی می باشد که به مناسبت ایام لله دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شده است.
براساس این گزارش، شهرستان آبدانان با 60هزار نفر جمعیت در ۱۷۰ کیلومتری مرکز استان ایلام قرار گرفته است.

امیرحسین نوروزی_استان ایلام

232070