علاقه مندی نهنگ ها به سه ارز دیجیتال کم شد

نهنگ‌ها در حال جمع آوری تعدادی از آلتکوین‌ها هستند و علاقه‌ی آنها نسبت به سه ارز دیجیتال دیگر کم شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت سانتیمنت (Santiment) اعلام کرده است که علاقه‌ی نهنگ‌ها به سه آلت کوین به شدت افزایش یافته است.

این شرکت تحلیلی گفت که توجه بسیار زیادی به فعالیت نهنگ‌ها در ارز REN دارد.

به گفته‌ی Santiment، تعداد نهنگ‌هایی که حداقل یک میلیون REN را در اختیار دارند، در یک بازه ۴۸ ساعته تقریباً ۱۵٪ از ۸۱ به ۹۳ افزایش یافته است. این شرکت تأکید میکند که افزایش تعداد نهنگ‌ها به افزایش ناگهانی ارزش REN در 5 فوریه(۱۷ بهمن) کمک کرده است.

کوین دیگری که شاهد افزایش جمعیت نهنگ‌ها بوده، بند پروتکل(BAND) است. سانتیمنت نشان میدهد که نهنگ‌هایی که حداقل ۱۰,۰۰۰ توکن BAND را در اختیار دارند، در کمتر از چهار ماه بیش از 67٪ رشد کرده و از 49 به 82 رسیده است. این شرکت افزود که افزایش تعداد نهنگ‌ها همزمان با رشد ارزش این کوین بوده است.

سومین ارزی که نهنگ‌ها در حال جمع آوری هستند Aave است. سانتیمنت می گوید که تعداد آدرسهایی که 1000 توکن یا بیشتر Aave دارند از 266 به 399 افزایش یافته است که رشد 50 درصدی را نشان میدهد، همچنین ارزش این پروتکل وام دهی غیرمتمرکز طی ماه گذشته به شدت رشد کرده است.

سانتیمنت از سه ارزی که نهنگ‌ها در حال فروش آنها هستند نیز گفت.

طبق گفته‌ی این پلتفرم تعداد آدرس‌هایی که ۱۰,۰۰۰ توکن یا بیشتر BNB دارند در سه روز از ۱۵۴ به ۱۴۷ افت کرده است.

یرن فایننس (YFI) نیز شاهد کاهش علاقه‌ی نهنگ‌ها است. سانتیمنت می گوید تعداد نهنگ‌های آن در سه روز ۱۰٪ افت کرده و از ۴۳ به ۳۹ رسیده است.

نهنگ‌ها در حال ترک سلسیوس نتورک (CEL) نیز هستند.

به گفته‌ی سانتیمنت: “156 آدرس با حداقل 100،000 CEL در یک سال پیش وجود داشت و اکنون تنها 79 آدرس وجود دارد. ناگفته نماند که این یک نشانه‌ی بسیار نگران کننده است. “

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: dailyhodl

232035