ارمغان؛ محصول تازه بیمه باران وارد بازار شد

در آستانه عید باستانی نوروز، بیمه باران به رسم نوآوری و ابتکار عمل از تازه‌ترین محصول خود به نام «ارمغان باران» رونمایی کرد که در نخستین فاز، تنها سفارش گروهی آن فعال شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، بیمه ارمغان باران که نوعی بیمه زندگی است، با دربرگرفتن ویژگی‌های متمایز بیمه‌ ترنم و با بسته‌بندی منحصربه‌فرد تلاش می‌کند جامعه هدف جدیدی را در صنعت بیمه مد نظر قرار دهد.

ارمغان باران، مدل سفارشی‌سازی شده‌ای از بیمه‌نامه‌های ترنم باران بدون برگشت حق‌ بیمه است که با بسته‌بندی، کاربرد و بازار هدف خاص و با ماهیت سرمایه‌گذاری ارائه شده است.

این بیمه‌نامه که به منظور هدیه‌دادن طراحی شده، با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و آتیه‌اندوزی به بازار عرضه شده است و در نخستین مرحله شامل مبالغ حق بیمه 50 هزار تومان، 100 هزار تومان، 200 هزار تومان و 500 هزار تومان با روش پرداختی سه ماه یکبار می‌شود. مدت زمان این بیمه‌نامه 5 ساله است و سبد سرمایه‌گذاری آن با سود تضمینی 10 درصد و سود مشارکت بدون محدودیت است که با سرمایه‌گذاری نزدیک به 97 درصد از حق بیمه، تلاش کرده در شرایط کنونی پاسخ درخور صنعت بیمه به نیاز سرمایه‌گذاری اعضای جامعه باشد.

به محض فعال‌سازی ارمغان توسط بیمه‌گذار، درخواست صدور آن در سامانه ثبت می‌شود و امکان تعریف مجزا یا یکسان بیمه‌گذار، بیمه‌شده و ذی‌نفع حیات بیمه‌نامه برای آن در نظر گرفته شده است.

231939

سازمان آگهی های پرسون