در قالب سفری یک روزه؛

معصومه ابتکار وارد سنندج شد/ بررسی سند ارتقای وضعیت زنان کردستان

معصومه ابتکار؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، معصومه ابتکار؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده امروز در قالب سفری یک روزه از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در بدو ورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده کردستان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تصویب شد و امروز برای بررسی روند پیشرفت این سند سفری به این استان داشته ایم.

ابتکار در ادامه افزود: براساس این سند می توان شاخص های عدالت جنسیتی، خانواده و... را در استان کردستان مورد ارزیابی قرار داد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: این سند با همکاری مراکز علمی همانند دانشگاه ها و... مورد بررسی قرار می گیرد و بی شک نتایج آن قابل اعتماد می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از برنامه های سفر امروز ما دیدار و نشست با بانوان کُرد استان کردستان خواهد بود تا در جریان میزان پیشرفت این سند قرار بگیریم.

ابتکار تاکید کرد: همچنین در این سفر برای بررسی تحکیم خانواده ها در کردستان از اورژانس اجتماعی این استان بازدیدی خواهیم داشت.

براساس این گزارش، شرکت در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، نشست زن کُرد، سرمایه اجتماعی، بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی سنندج و حضور در برنامه گفتمان صدا و سیمای مرکز کردستان از برنامه‌های سفر یک روزه معصومه ابتکار به کردستان می باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

231903