مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور خبر داد:

برگزاری مجازی اردوی راهیان نور دانش آموزی امسال

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور عنوان کرد: دانش آموزان ما هر سال حضوری به راهیان نور اعزام می شدند؛ اما امسال این اردوها مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، سردار عباس مطهری، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در مراسم افتتاح اردو‌های راهیان نور مجازی در شبکه شاد که به طور همزمان در سراسر کشور از جوار بارگاه مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اینکه راهیان نور حاج قاسم با محوریت مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شده است، گفت: آموزش و پرورش علم راهیان نور را با توان بیشتر باید بلند کند.

وی با بیان اینکه راهیان نور ادامه راه شهدا است، افزود: شهدای ما پشت موانع گیر نمی‌کردند و مسیری جدید را پیدا می‌کردند و دانش آموزان ما در راهیان نور این روحیه را یاد می‌گیرند.

سردار مطهری با بیان اینکه امروز مکتب شهید سلیمانی یک ظرفیت عظیم است که باید از آن استفاده شود، عنوان کرد: روحیه‌ای که در بین نوجوانان و جوانان ما بود و آن‌ها را خط‌شکن کرد، امروز نیز وجود دارد و با روحیه خط شکنی دفاع مقدس گام دوم انقلاب را طی خواهیم کرد.

وی گفت: دانش آموزان ما هر سال حضوری به راهیان نور اعزام می شدند؛ اما امسال این اردو‌ها مجازی برگزار می‌شود.

مسئول اردویی راهیان نور وگردشگری سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بعد از کرونا، اردو‌های راهیان نور قوی‌تر برگزار می شود.

مطهری بیان داشت: دشمن گمان می‌کرد با هجمه در فضای مجازی نوجوانان ما را به سمت آمریکا و انگلیس جذب می‌کند؛ اما تهدید فضای مجازی به فرصت تبدیل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

231793