تبریک فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت روز نیروی هوایی

فرمانده نیروی زمینی ارتش طی پیامی، فرا رسیدن نوزدهم بهمن ماه "روز نیروی هوایی" را به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن پیام امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به فرمانده نیروی هوایی ارتش آمده است: نیروی هوایی الهی با تاریخ‌سازی بی‌بدیل و بابصیرت خود در روز نوزدهم بهمن ماه سال 1357 برگ زرینی از انقلاب اسلامی را رقم زد و در کنار ملت بابصیرت و انقلابی به بهترین نحو از انحاء، شعار«ارتش فدای ملت» را به اثبات رساند و ضربه نهایی را بر پیکره منحوس رژیم طاغوت نواخت.

در ادامه این پیام آمده است: حماسه‌آفرینی‌های ماندگار خلبانان غیرتمند نیروی هوایی ارتش در طول دوران سراسر افتخار دفاع مقدس به ویژه در عملیات‌های بی‌نظیر و پیچیده کمان 99 و اچ 3 با انهدام بزرگ‌ترین پایگاه‌های نظامی رژیم بعث عراق، عقب راندن دشمن از مرزها و حراست و حفاظت از حریم هوایی ایران اسلامی گوشه‌ای از حماسه آفرینی‌ها و نبوغ این نیروی ولایتمدار و مقتدر ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این پیام تاکید کرد: اکنون به همت دلاورمردان و قهرمانان نیروی هوایی، این نیروی الهی جزو بهترین نیروهای هوایی منطقه و جهان است که خود باعث غرور و سربلندی نیروهای مسلح و ملت شریف ایران اسلامی است.

سرتیپ حیدری در این پیام یادآور شد: یاد و نام شهید بابایی، ستاری، دوران و سیدالاسراء حسین لشگری و قهرمانان بصیر و شجاع نیروی هوایی هرگز از اذهان و خاطر ملت نجیب و قدرشناس ایران اسلامی فراموش نخواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگری‌ها و قهرمانی‌های این نیرو، موفقیّت روزافزون حضرتعالی و مجموعه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ادامه مسیر پر عظمت انقلاب شکوهمنداسلامی و در سایه‌سار زعامت و امامت ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار منان خواستارم.

231785

مطالب مرتبط