اجرا و افتتاح ۷ پروژه عمرانی در دشتی

هفت پروژه عمرانی با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در بخش تربیت بدنی و درمان در این شهرستان افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، فرماندار دشتی روز شنبه در این آئین گفت: این پروژه‌ها شامل سالن چند منظوره ورزشی روستای باغان در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۵۰ متر مربع، زمین چمن مصنوعی بزرگ ورزشی شهر بادوله در زمینی به مساحت هشت هزار و ۳۶۰ مترمربع، خوابگاه ورزشکاران شهرخورموج به مساحت یک هزار و ۵۰ مترمربع، ساختمان آتش نشانی شهرخورموج، دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان زینبیه خورموج با مشارکت خیران سلامت ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

عبدالله نادری افزود: امروز در این آئین عملیات اجرایی آزمایشگاه خیرساز مرکز خدمات جامع سلامت شهید فاریابی شهر شنبه با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال آغاز شد.

استاندار بوشهر گفت: امسال سرجمع ۱۳۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دشتی اجرا می‌شود که از این تعداد ۱۰۸ میلیارد تومان پروژه افتتاح و همچنین عملیات اجرایی ۲۲ میلیارد تومان پروژه نیز آغاز می‌شود.

عبدالکریم گراوند از فرماندار و امام جمعه شهرستان دشتی که با اتحاد و همدلی باعث توسعه و پیشرفت شهرستان شده اند تقدیر کرد.

منبع: ایرنا

231634