رئیس فدراسیون کشتی با استاندار فارس دیدار کرد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، عصر پنج شنبه با دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس دیدار و در مورد مسائل و مشکلات کشتی استان گفت و گو کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار که عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان و محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس برگزار شد، گفت: ابتدا از برگزاری جام تختی در شهر شیراز قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: رشته کشتی به خصوص در فرنگی علاقمندان بسیاری در استان فارس دارد و از این میان قهرمانان خوبی نیز در تیم های ملی در حال فعالیت هستند.

دبیر تأکید کرد: برای حمایت از قهرمانان کشتی، استانداری تلاش کند تا نسبت به استخدام چند تن از قهرمانان کشتی استان اقدام لازم بعمل آید.

وی همچنین با اشاره به اینکه استانداری می تواند از ظرفیت بخش خصوصی برای کمک به هیأت کشتی استان استفاده نماید گفت: اگر این اتفاق بیافتد، سال آینده شاهد یک تیم از استان فارس در لیگ برتر کشتی فرنگی خواهیم بود.

دکتر رحیمی نیز با اشاره به اینکه کشتی ورزش اول ما است گفت: در خصوص موارد عمرانی و زیرساخت ها به کشتی استان کمک خواهیم کرد.
وی ادامه داد: تلاش خود را خواهیم کرد که از طریق بخش خصوصی به هیأت کشتی استان کمک شود تا بتوانند سال آینده با یک تیم در لیگ برتر حضور یابند.

حاجی زاده نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کشتی بعنوان پرافتخارترین ورزش کشور در اولویت ما است گفت: حمایت خود را از هیأت کشتی استان برای ارتقاء و رشد هرچه بیشتر کشتی فارس انجام خواهیم داد.

مصطفی ساجدی‌فر

231451