افتتاح فاز نخست مجتمع گردشگری ستاره سیلوانا ارومیه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از افتتاح فاز نخست مجتمع گردشگری ستاره سیلوانا خبر داد و گفت: فاز نخست مجتمع گردشگری ستاره سیلوانا در مساحتی بالغ بر 16 هزار و 810 مترمربع و زیربنای چهار هزار و 918 مترمربع ساخته شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، جلیل جباری از افتتاح فاز نخست مجتمع گردشگری ستاره سیلوانا خبر داد و گفت: فاز نخست مجتمع گردشگری ستاره سیلوانا در مساحتی بالغ بر 16 هزار و 810 مترمربع و زیربنای چهار هزار و 918 مترمربع با حجم سرمایه‌گذاری 380 میلیارد ریالی ساخته شده است.

وی افزود: در فاز نخست مجتمع 24 سوئیت با 50 تخت، رستوران، بخش تجاری، آمفی‌تئاتر روباز، شطرنج خانواده و کافی‌شاپ وجود دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با افتتاح این فاز برای 40 نفر اشتغال ایجاد می‌شود و در نظر است تا با همکاری بانک‌ها فازهای بعدی این پروژه در اسرع وقت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار، جلیل جباری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، رسولی مقابلی فرماندار ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان استانی فاز نخست مجتمع گردشگری ستاره سیلوانا ارومیه افتتاح شد.

انتهای پیام/

231395