افتتاح ۲۳۵ پروژه محرومیت زدایی در زنجان

تعداد ۲۳۵ پروژه محرومیت زدایی همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در چهارمین روز از این دهه در زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، رییس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ها با گرامیداشت ایام ‌الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: خانه محروم، پروژه‌های آبرسانی و ورزشی از جمله پروژه‌های افتتاح شده در زنجان است و تا پایان سالجاری نیز ۵۰ پروژه دیگر محرومیت زدایی تا پایان سالجاری به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: امسال بسیج سازندگی بیش از ۱۰ هزار پروژه محرومیت زدایی کوچک و متوسط در مناطق محروم کشور به ویژه در سطح روستاها را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مردم و دستگاه‌های مربوط تا به امروز بیش از ۹۰ درصد این پروژه‌ها در زمانبندی مشخص و با موفقیت به بهره برداری رسیدند و با عنایت خداوند متعال مابقی این پروژه‌ها نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: تامین آب شرب، آبرسانی و کشاورزی، احداث منازل مسکونی برای نیازمندان مناطق محروم، پروژه‌های مربوط به انرژی و تولید نیروگاه‌های کوچک خانگی، احداث و ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی، نمونه‌هایی از پروژه‌های اجرا شده از سوی بسیج سازندگی در سطح کشور است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با توجه به تمهیدات سپاه و بسیج در راستای تحقق بخشی به تدابیر رهبر معظم انقلاب، به فعالیت های تمرکز بر محرومیت زدایی به خصوص در مناطق محروم، روستاها و حاشیه شهرها، به صورت گسترده تر، در سال ۱۴۰۰ ادامه خواهیم داد.

سردار سلیمانی در سفر خود به استان زنجان، ضمن افتتاح پروژه آب کشاورزی روستای ولیاران با خانواده ۲ شهید این روستا نیز دیدار و از آنان تجلیل کرد.

ولیاران، روستایی از توابع بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان در دامنه کوه‌های البرز در قسمت شمال غرب زنجان واقع شده است.

منبع: ایرنا

231313