شیب بعضی شهرهای آبی کرونا به سمت زرد است

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی درباره آخرین وضعیت منع تردد شبانه و بین شهری در مناطق آبی، زرد و نارنجی توضیح داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ رسول ابراهیمی جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت برای شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شود. استان های اصفهان، فارس، مشهد، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کیش و قشم اکنون آبی است و شیب ملایمی به سمت زرد دارند در این صورت چنانچه وضعیت شهرها از آبی به زرد تغییر کند محدودیت های درون و برون شهری در این استان ها اعمال می شود

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد:‌ اکنون استان های گیلان، مازندران و گلستان و بخشی از شهرهای سایر استان ها به رنگ نارنجی و زرد هستند اما پلیس راهور همه این استان ها را به عنوان نارنجی تلقی کرده و محدودیت ها اعمال می شود یعنی خودروهای غیر بومی حق ورود به استان های بومی را ندارند.

ابراهیمی اضافه کرد: اکنون محدودیت طرح شبانه در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد است و در سایر شهرهای زرد و آبی با توجه به تصمیم استانداری ها که روسای کمیته مقابله با کرونای استانی هستند، ساعت تردد اعمال می شود.

231261