فرماندار ازنا:

افتتاح ده طرح و پروژه عمرانی در دهه فجر

فرماندار شهرستان ازنا گفت: در ایام دهه فجر طرح هایی برای افتتاح و اجرا داریم که عمده آنها در روز بیست و دوم بهمن ماه افتتاح می شود که تعداد آنها ده طرح عمرانی و شهری است. خدمات شهری را بصورت ویژه در این ایام دوبرابر افزایش داده ایم.

لرستان ـ حشمت بهمنی فرماندار شهرستان ازنا در گفتگو با خبرنگار پرسون گفت: انقلاب اسلامی همانند نسیم بهاری در سیاهی خاورمیانه است. بهار عربی در ده سال گذشته از تاثیرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است. ایام الله فجر نگین تاریخی در خاورمیانه است.

وی در ادامه بیان کرد: در ایام دهه فجر طرح هایی برای افتتاح و اجرا داریم که عمده آنها در روز بیست و دوم بهمن ماه افتتاح می شود که تعداد آنها ده طرح عمرانی و شهری است. خدمات شهری را بصورت ویژه در این ایام دوبرابر افزایش داده ایم. مراسمات ویژه ایام الله فجردر سطح شهر همانند سالهای قبل بدلیل شیوع کرونا نداریم اما تمامی فعالیت ها را بصورت ویدئو کنفرانس انجام خواهیم داد.

بهمنی با اشاره به خدمات دولت افزود: نسبت به حق دولت فعلی در بحث اطلاع رسانی اجحاف شده و خدمات خوبی که دولت انجام داده تاکنون به خوبی منعکس نشده است.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی منصفانه توسط تمامی رسانه ها تصریح کرد: بسیاری از مشکلات سطح خرد و کلان در دولت فعلی حل شد اما آنگونه که باید اطلاع رسانی درستی صورت نگرفت.

فرماندار ازنا به خدمات خوب دولت در حوزه بهداشت و زیربنایی اشاره و تصریح کرد: علاوه بر رسانه ها، برخی مدیران هم در این راستا کم کاری و اطلاع رسانی را محدود کرده اند.

بهمنی از رسانه ها خواست خدمات دولت را به درستی و دقیق منعکس کنند و اظهار داشت: در حال حاضر کشور با توجه به اوج تحریم ها، افزایش فشار دشمنان علیه جمهوری اسلامی و شیوع کرونا، اداره می شود اما درهمین شرایط هم خدمات صورت گرفته با دولت های قبل قابل قیاس نیست.

وی اضافه کرد: دولت در کل کشور خدمات مهمی از جمله سد سازی و پروژه های انتقال آب به مناطق کویری داشته که از چشم رسانه ها مغفول بوده است.

فرماندار ازنا همچنین افزود: مهمترین مشکلات این شهرستان، محور ارتباطی شازند با حجم بالای تصادفات و سد کمندان هستند که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف و تکمیل شوند.

بهمنی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های صنعتی و صادرات ازنا تصریح کرد: رسانه های این شهرستان باید تقویت شوند و با فعالیت ایرنا در این منطقه، اطلاع رسانی گسترش یابد.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

231190