رویت یوفوی عجیب در آسمان لس آنجلس +عکس

رویت یک یوفوی عجیب در آسمان شهر لس آنجلس خبرساز شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس؛ شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشأ دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را فناوری پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشأ این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.

به تازگی رویت یک یوفو در آسمان شهر لس آنجلس خبرساز شده است. بنا به گفته شاهدان عینی این شیء پرنده ناشناس در آسمان ظاهر و سپس ناپدید می‌شد. بنا به گفته یکی از شاهدان عینی که در حال رانندگی بود این یوفو در جنوب آزادراه ۱۰۱ رویت شد. بنا به گفته این شاهد عینی که نامش اعلام نشده این یوفو برای مدتی در آسمان شناور می‌ماند و سپس در مسیر که او در حال حرکت بود، حرکت می‌کرد.

او با تلفن همراه خود تصاویری از این یوفو تهیه کرد. در یکی از تصاویر این شیء پرنده ناشناس در حالی که در آسمان شناور است دیده می‌شود. هنوز هیچ فرد یا مقام مسئول محلی در مورد این شیء پرنده اظهار نظر نکرده است. رویت این یوفو در آسمان لس آنجلس در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز رویت یک یوفو در آسمان کشور کلمبیا خبرساز شده بود.

231158