نشست مشترک شعبه حافظ شیراز با سرپرستی بانک قرض‌الحسنه مهر استان فارس

نشست مشترک مسوولان شعبه حافظ شیراز بیمه دانا و مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران روز 30 دی ماه جاری در محل این بانک در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در راستای تعامل و همکاری بیشتر و رفع مسایل و مشکلات فی مابین و پیرو هماهنگی بعمل آمده با حضور شرکت کنندگان، جلسه‌ای در سرپرستی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس برگزار شد .

در این نشست ابتدا آقای جهاندیده رئیس شعبه حافظ شیراز بیمه دانا با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شعبه در 10 ماه گذشته و تقدیر از همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، خواستار همکاری و تلاش بیشتر در راستای اجرای بهتر طرح مهردانا شد.

وی،کسب رتبه 3 کشوری توسط شعبه حافظ در بین شعب سطح کشور و رشد حق بیمه حدود 142درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل را از اهم فعالیت‌های این شعبه برشمرد.

سپس آقای صمدیان معاون بازاریابی و شبکه فروش شعبه، در باره مسائلی همچون ‏همکاری و تعامل بیشتر شعب در ارایه رسید ممهور به مهر و امضا پرونده های دریافتی، تحویل به موقع چک های تضامین به بیمه گذاران توسط شعب بانک،‏ عدم الزام حضور نماینده به بانک جهت عودت چک تضامین به بیمه گذار، ‏ارسال پیامک توسط بانک به منظور یادآوری پرداخت اقساط مشتریان و ‏پیگیری شعب بانک از نمایندگان و یا اعلام به شعبه حافظ در صورت داشتن اقساط معوق بیمه‌گذاران سخن گفت.

سپس آقای شمس الدینی سرپرستی بانک مهر استان بخاطر تلاش همکاران بیمه دانا و تعامل خوب در راستای اجرای طرح مهر دانا و همچنین رشد 142درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و اخذ جایگاه سوم کشوری در بین شعب بیمه دانا تشکر و قدردانی کرد و قول مساعد داد که موارد درخواستی پیگیری و اعمال شود.

231151