بهره برداری از طرح سرمایه‌گذاری یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی در محمودآباد

یک طرح اقتصادی بخش خصوصی با با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، در سومین روز از دهه فجر فاز نخست واحد صنعتی مازندپارس تولیدکننده مواد نسوز در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع با یک سوله چهار هزار و ۲۰۰ متری با حجم سرمایه گذاری حدود یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرک تشبندان محمودآباد افتتاح شد.

فعالیت این واحد صنعتی تولید بردهای کلسیم سیلیکاتی برای صنایع فولاد و پتروشیمی می باشد و با راه اندازی این کارخانه برای ۲۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد.

فاز دوم این کارخانه نیز در تولید "آلومینای فیوزد" مورد استفاده کوره های نفت ،صنایع گاز ، فولاد و پتروشیمی برای ایزولاسیون حرارت می باشد که برای نخستین بار در کشور تولید می شود و فروردین سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری مازندران در حاشیه افتتاح از این واحد صنعتی سرمایه گذاری بخش خصوصی به ویژه در حوزه صنعت را نقطه قوت مازندران دانست و گفت: در سالهای اخیر زیرساخت های خوبی در شهرک های صنعتی، اهدای مجوز و همچنین حمایت تسهیلاتی دولت برای راه اندازی بخش های تولیدی- صنعتی مازندران فراهم شد.

وی میزان اشتغالزایی بخشهای صنعتی را کمتر آسیب پذیر و خروجی آنرا منجر به ارتقا توان صنعتی و صادراتی مازندران و کشور دانست و تاکید کرد: مجموع استان مازندران از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی کاملا حمایت خواهد کرد.

231096