عیسی فلاحی در گفتگو با پرسون عنوان کرد:

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات کردستان/ مشارکت 75 درصدی اعضای خانه مطبوعات استان

رییس اداره امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در انتخاب خانه مطبوعات استان کردستان شاهد مشارکت 75 درصدی اعضای این خانه بودیم.

کردستان ـ عیسی گوهری؛ رییس اداره امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون عنوان کرد: هشتمین دوره از انتخابات خانه مطبوعات استان کردستان با حضور 103 نفر از اعضای آن به صورت مجازی برگزاری گردید.

رییس اداره امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تاکید کرد: کل اعضای خانه مطبوعات استان کردستان 138 خبرنگار هستند که در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات مشارکت 75 درصدی داشته اند.

فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: هشتمین دوره از این انتخابات با حضور و نظارت نظارت اعضای هیات رییسه مجمع و نماینده رسمی اداره کل ارشاد برگزار گردید.

رییس اداره امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ابراز داشت: در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات در بخش نمایندگی مدیران مسئول گلاویژ مرادی با کسب ۷۶ رای و فرهاد شیری با ۶۵ رای به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند.

فلاحی ادامه داد: همچنین در بخش نمایندگی خبرنگاران، منصور اولی با ۷۰ رای، هژیر الله مرادی ۵۵ رای و شیروان یاری با ۵۳ رای به عنوان عضو اصلی، آرمان نصرالهی و فردین کمانگر نیز بعنوان اعضای علی البدل خانه مطبوعات استان کردستان انتخاب شدند.

رییس اداره امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: در بخش نمایندگی روزنامه های سراسری نیز با 76 رای سیدمحمد لطیف حسینی نسب به عنوان عضو اصلی و عرفان خادم به عنوان عضو علی البدل این بخش انتخاب شدند.

فلاحی با اشاره به اینکه در بخش نمایندگی خبرگزاری ها توفیق مفاخری با ۹۰ رای به عنوان عضو اصلی این بخش انتخاب گردید، افزود: در بخش بازرسان خانه مطبوعات استان کردستان هیوا محمد پور با ۵۴ رای و کیوان فیروزه یی با ۵۳ رای به عنوان عضو اصلی و اسرین مقصودی با ۳۰ رای به عنوان عضو علی البدل نماینده بازرسان خانه مطبوعات استان کردستان انتخاب گردیدند.

شفیعی ـ استان کردستان

230945