زمستان داغ در سرزمین های اشغالی + فیلم

ویدئویی از اعتراضات صهیونیست ها و آسیب هایی که به وسایل نقلیه شهری وارد کردند، سوژه توئیت عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، کرونا به سرزمین‌های اشغالی هم رسید و رژیم صهیونیستی را گرفتار مشکلات و رکود اقتصادی و افزایش بیکاری کرد. صهیونیست‌ها از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون نسبت به اقدامات سران این رژیم انتقاداتی داشتند و دست به اعتراضات و راهپیمایی زدند.

رژیم اشغالگر قدس، واکسن آمریکایی فایزر را وارد کرد و بعد از تزریق این دارو عده‌ای از مردم دوباره درگیر کرونا شدند و یا از دنیا رفتند. در سی و یکمین هفته اعتراضات، صهیونیست‌های ساکن در این منطقه به اتوبوس‌ها و قطار‌های شهری آسیب زدند.

سران رژیم صهیونیستی و آمریکا، برای کشور و ملت ایران خوابی دیده بودند که هیچوقت تعبیر نشد، خواب تابستان داغ که به صورت زمستانی داغ و پر از آشوب چه در آمریکا و چه در رژیم صهیونیستی به خوبی برای خودشان تعبیر شد.

مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری؛ ویدئویی از اعتراضات در رژیم صهیونیستی را در توئیتر خود منتشر کرد و نوشت:

" زمستان داغ در سرزمین‌های اشغالی
در سی و یکمین هفته از اعتراضات علیه ناکامی رژیم صهیونیستی درمهار کرونا و بحران‌های اقتصادی ناشی از آن، صهیونیست‌های خشمگین با حمله به اتوبوس‌ها و قطار‌های شهری آن‌ها را تخریب و به آتش کشیدند! "

در ادامه توئیت فضائلی و ویدئوی اعترضات را مشاهده می‌کنید:

230817