امام جمعه موقت تهران در شورای اداری استان قزوین؛

امروزاقتدار جمهوری اسلامی حافظ امنیت ملت مسلمان منطقه است

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران درشورای اداری استان قزوین گفت: با اقدامات رهبر معظم انقلاب در طول سه دهه گذشته، دشمنان از تعرض به جمهوری اسلامی ایران مأیوس شده اند.

به گزارش سایت خبری پرسونازقزوین ،حجتالاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران در شورای اداری استان قزوین با بیان اینکه پس از ۲۵۰۰ سال نظام پادشاهی، یک نظام برآمده از قدرت مردم در ایران شکل گرفت، گفت: انقلاب، هویت اسلامی دارد که با رهبریت یک مرجع تقلید معنا پیدا کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه هویت اسلامی نظام بر کسی پوشیده نیست، گفت: جمهوری اسلامی از پشتوانه عظیم روحانیت و شخصیت‌های بر جسته عالم تشیع بهره‌مند است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد، مهم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته را راهیابی اندیشه‌های امام خمینی (ره) به دنیای اسلام دانست و گفت: کشور‌های منطقه به دو دسته تقسیم شده اند، برخی از کشور‌ها تابع اندیشه‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و برخی دیگر نیز دست نشانده آمریکا هستند.

امام جمعه موقت تهران به صدور انقلاب اسلامی به کشور‌های دنیا اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌ها رفته است و اثرات آن در قاره آفریقا و جنوب غربی آسیا مشاهده می‌شود. وی افزود: اندیشه امام خمینی (ره) در کشور لبنان حرف اول را می‌زند که معجزه بزرگی است و تفکر رهبر معظم انقلاب در یمن، مدیریت این کشور را در دست دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد با بیان اینکه هر روز شاهد افزایش اقتدار محور مقاومت و افول اقتدار آمریکا در منطقه هستیم، تصریح کرد: ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که این کشور ۷ هزار میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کرد تا جریان انقلاب اسلامی را در منطقه سر کوب کند، اما موفق نشده است.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران، بازدارنده و امنیت آفرین است، تصریح کرد: اقتدار نظامی و موشکی ایران در دنیا مثال زدنی است و این اقتدار در حمله موشکی به پایگاه تروریست‌های آمریکایی در عراق به اثبات رسید.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی حافظ امنیت ملت مسلمان منطقه است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: با اقدامات رهبر معظم انقلاب در طول سه دهه گذشته، دشمنان از تعرض به جمهوری اسلامی ایران مأیوس شده اند.

وی عنوان کرد: قدرت دفاعی، حد و مرز نمی‌شناسد و ما باید در مسیر قدرت حرکت کنیم.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه باید در هر حوزه‌ای با سرعت حرکت کنیم، تصریح کرد: تمام امکانات لازم را برای خلق یک اقتصاد بزرگ در دست داریم و باید از تحریم‌ها با قدرت عبور کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد با بیان اینکه امروز شاهد یکی از بالا‌ترین سطوح وحدت در کشور هستیم، گفت: یکی از اهداف دشمن، تشدید اختلاف‌های داخلی است و نباید بر طبل اختلاف‌ها بکوبیم.

وی افزود: امروز دشمن از تمامی ابزارهایش برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند تا از گسترش انقلاب اسلامی جلو گیری کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش مهمی در ایجاد امنیت کشور دارند و در سایه نظام جمهوری اسلامی این سطح از وحدت را ایجاد کرده اند، وقتی می‌توانیم مسیر اقتدار را طی کنیم که در چهار چوب دین مداری حرکت کنیم.

حسین رستمی

230746

مطالب مرتبط