بازرسی سراسری مدارس کشور انجام می شود

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش جزئیات اجرای طرح بازرسی سراسری مدارس کشور را اعلام و از ارائه گزارش کاملی پیرامون آن خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدحسین کفراشی، درباره طرح بازرسی سراسری مدارس کشور اظهار کرد: باتوجه به اینکه آموزش مجازی از اواخر سال تحصیلی گذشته آغاز شد و تا کنون ادامه داشته است، برنامه بازرسی سراسری مدارس در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: به ویژه در سال جاری به دنبال آن هستیم که بدانیم به صورت دقیق برنامه آموزش مجازی تا چه حد و چگونه برگزار می شود و کدام دانش آموزان و به چه میزان تحت پوشش برنامه های آموزش مجازی و شبکه شاد قرار دارند.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به صدور دستور از سوی وزیر آموزش و پرورش در همین زمینه گفت: مقرر شد بررسی شود تا اگر جایی امکان تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان را داریم اما این امکان فراهم نشده تلاش کنیم این شرایط را فراهم کنیم؛ زیرا برخی به دلایلی چون پهنای باند یا مشکلات سخت افزاری تحت پوشش نیستند.

کفراشی ادامه داد: تعداد زیادی از دانش آموزان هم تحت پوشش هستند و باید بررسی شود که آیا این گروه در همه دروس تحت آموزش مجازی هستند؟ و آیا آموزش ها بهینه و کیفی هست یا خیر؟. علاوه بر این گزارش هایی از تدریس و اقدامات خلاقانه برخی دبیران به دست ما می رسد که باید از آنها تقدیر شود و اگر ضعفی هست پوشش دهیم.

به گفته وی بازرسی سراسری مدارس، برنامه مفصلی است که در همه استان ها در دست اجراست و دنبال می شود که گزارش کاملی از آن ارائه خواهد شد.

منبع: ایسنا

230492