آتش‌سوزی در باغ سپهسالار و سوختن یک مرد جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک ساختمان در خیابان سپهسالار خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ١٠:٠٨ دقیقه روز جاری یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان باغ سپهسالار، کوچه بابکان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان دو طبقه بود که یک زیرزمین نیز داشت. این ساختمان چهار واحد داشت که همگی در خصوص تولید و نگهداری کیف و کفش فعالیت می‌کردند.

ملکی گفت: این محل دچار آتش‌سوزی شده بود و زمانی که نیرو ها به محل رسیدند هر چهار واحد شعله‌ور بود و از پنجره‌ها آتش زیادی به بیرون سرایت می‌کرد.

ملکی افزود: در دقایق اولیه آتش‌نشانان افرادی را که در این واحدها فعال بودند از محل خارج کردند و همزمان با خاموش کردن آتش بخش‌های مختلف ساختمان را جست‌وجو کردند. در این جست‌وجوها یک آقای حدودا ٣۵ ساله که دچار سوختگی شده بود هم از محل خارج کردند که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: در حال حاضر مدت زیادی از خاموش شدن آتش گذشته است و نیروها ضمن ایمن‌سازی محل دود ناشی از حریق را از محل تخلیه کردند.

وی ادامه داد: در آستانه ماه‌های پایانی سال این قبیل از فعالیت‌های تولید کیف، کفش و محصولات چرمی افزایش پیدا می‌کند، این مواد بسیار قابل اشتعال است چراکه از انواع چسب و... در آن‌ها استفاده می‌شود، از کسبه و شهروندان به خصوص افرادی که در صنف کیف، کفش و چرم فعالیت می‌کنند می‌خواهم اصول ایمنی را به بهترین نحو ممکن رعایت کنند.

230343

مطالب مرتبط