محمد مددی خبر داد:

اجرای طرح پرسشگری استاندارد در دهه فجر

مدیر کل استاندارد استان همدان از اجرای طرح پرسشگری استاندارد در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح در هفته اول و دوم بهمن ماه در استان های همدان و فارس به صورت پایلوت در کشور اجرا می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، محمد مددی مدیرکل استاندارد استان همدان در خصوص طرح پرسشگری استاندارد در استان همدان اظهار کرد: این طرح با هدف سنجش میزان شناخت واعتماد عمومی نسبت به استاندارد به شکل الکترونیکی اجرا می شود.

وی افزود: مردم و مصرف کنندگان در این طرح به پرسش‌هایی درباره میزان آشنایی با استاندارد و حوزه‌های عملکرد این نهاد نظارتی پاسخ می دهند.

مدیر کل استاندارد استان همدان تاکید کرد: اجرای طرح پرسشگری استاندارد میزان آگاهی و آشنایی مردم از مولفه و تاثیر شناخت بر کیفیت خرید و تامین مایحتاج زندگی آن‌ها نشان می دهد.

مددی، تمام اقشار جامعه را هدف این طرح دانست و گفت: درصد موفقیت استاندارد در اطمینان بخشی به مصرف کنندگان و همچنین تاثیر طرح‌های ترویجی استاندارد در این طرح برای ما مشخص می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای شرکت در این نظرسنجی به نشانی اینترنتی hamedan.isrigov.ir مراجعه کرده و به پرسش ها پاسخ دهند.

مدیر کل استاندارد استان همدان تصریح گرد: طرح پرسشگری استاندارد در هفته اول و دوم بهمن ماه همزمان با ایام دهه فجر در استان‌های همدان و فارس به شکل آزمونه (پایلوت) و تا پایان سال در بقیه استان‌های کشور اجرا می شود.

230275

مطالب مرتبط