سعید طلوعی:

پیشرفت و توسعه کرمانشاه در گرو حمایت از سرمایه گذاران/ اختلافات را کنار بگذاریم

شهردار کرمانشاه با توجه به مناسب نبودن اوضاع اقتصادی کشور و نبود بودجه کافی در شرایط کنونی گفت: شهرداری‌ها هم برای تامین مخارج با مشکل روبرو هستند و تنها راه برون رفت جذب سرمایه گذار است و نباید با کوتاه بینی سرمایه گذاران را پشیمان کنیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در حاشیه نشست خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار پرسون که آیا برنامه ای برای آسفالت مناطق محروم صابونی و صادقیه در نظر گرفته شده است اظهار داشت: در حال حاضر قیمت قیر به دلیل گرانی و ضرورت طرح های مهم تر امکان در شرایط اقتصادی کنونی آسفالت کردن این محلات وجود ندارد.

طلوعی با عنوان اینکه آسفالت کردن کوچه و خیابان ها از مطالبات جزیی و حق مردم است افزود: در محله هایی مانند آقاجان که وضعیت کوچه ها به طوری بود که عبور و مرور مشکل بود را آسفالت و آباد کرده ایم.

شهردار کرمانشاه عنوان کرد: مشکلات آسفالت کردن خیابان ها نیاز و حق مردم است اما برای جبران این عقب ماندگی در زمان کوتاه نمی توانیم جوابگو باشیم؛ بضاعت ما بیش از این نیست.

طلوعی گفت: مطالبات آسفالت خیابان ها از بی ارزش ترین مطالبات مردم است ما شرمنده هستیم؛ خیلی نواقص وجود دارد هنوز نتوانستیم مشکلات را آنگونه که شایسته این مردم است برطرف کنیم.

شهردار کرمانشاه با عنوان اینکه تمام توان را برای پیشرفت و آبادانی کرمانشاه انجام داده ایم افزود: اگر مدیران با ما همراه باشند و اختلافات را کنار گذاشته و با دید مثبت و معنویت بیشتر دوستی، صفا و صمیمیت بیشتر شود اتفاقات بزرگتری رخ خواهد داد.

طلوعی خاطر نشان کرد: ادامه آسغالت کردن بعد از مساعد شدن هوا از سرگیری می شود و سال گذشته با سختی قیر فراهم کرده ایم.

وی ادامه داد: قیر رایگان به شهرهای زیر 50 هزار جمعیت تعلق می گیرد، کسی به ما قیر رایگان نداد.

طلوعی با توجه بر مناسب نبودن اوضاع اقتصادی کشور و نبود بودجه کافی در شرایط کنونی افزود: شهرداری‌ها هم برای تامین مخارج با مشکل روبرو هستند و تنها راه برون رفت جذب سرمایه گذار است و نباید با کوتاه بینی سرمایه گذاران را پشیمان کنیم.

شهردار کرمانشاه همچنین در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تنها راه پیشرفت و ابادانی شهر کرمانشاه در شرایط کنونی جذب سرمایه گذار است و در این راه تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه گذار به کار خواهیم گرفت.

طلوعی اضافه کرد: به همین منظور نیازمند حمایت ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر با شهرداری برای جذب سرمایه گذاران هستیم.

شهردار کرمانشاه با عنوان اینکه برای توسعه و پیشرفت کرمانشاه فرصت های به وجود آمده را از دست ندهیم، از همه دستگاه‌هایی اجرایی دعوت کرد تا با همدلی و همکاری توسعه شهر کرمانشاه را رقم بزنند.

طلوعی با گلایه از اینکه عده ای در اجرای پروژه هایی که سالهاست روی زمین مانده سنگ اندازی می کنند، افزود: اگر اقدامی هم انجام شود با انتقاد‌های تند در اجرای پروژه وقفه ایجاد می‌کنند.

شهردار کرمانشاه گفت: تقاطع غیر هم سطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پیشرفت خوبی در حال انجام است و پروژه های عمرانی پیشرفت خوبی دارند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

230167