معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

حضور حداکثری نیروی انتظامی نیازمند حمایت فرمانداران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، با بیان این که از ظرفیت گشت‌های رضویون در برقراری امنیت بیشتر می‌توان استفاده کرد،نیروی انتظامی را نماد نظم و امنیت داخلی دانست.

به گزارش سایت خبری پرسون ازقزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست فرمانداران استان قزوین که با حضور سردار ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان در آبیک برگزار شد، تاکید کرد: نیروی انتظامی نماد نظم و امنیت داخلی و محرک و مولد اصلی برقراری امنیت در جامعه، نیروی انتظامی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: اگر فرمانداران توقع دارند که نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشد، قطعاً حمایت‌های لازم نیز از این نیروی خدوم می‌بایست صورت پذیرد.

منوچهرحبیبی عنوان کرد: فرمانده نیروی انتظامی در رأس این نیروی توانمند در استان قرار گرفته و وی مدیری باتجربه، مسلط، متدین و پیگیر است.

حبیبی ادامه داد: راه اندازی پلیس اقتصادی توسط فرماندهی نیروی انتظامی استان اقدام بسیار شایسته‌ای بود و در طول چند ماه اخیر افزایش کشفیات مواد مخدر، کاهش سرقت‌ها و جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز از اقدامات قابل تحسین نیروی انتظامی استان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: مطابق آمار دقیق ارائه شده، خوشبختانه علی رغم ویژگی‌های خاص جغرافیایی، استان قزوین در زمره استان‌های امن کشور محسوب می‌گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان عنوان کرد: از ظرفیت گشت‌های رضویون در برقراری امنیت بیشتر می‌توان استفاده کرد و مردم شریف استان از نیروی انتظامی انتظار دارند برخورد جدی با اراذل و اوباش را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

حسین رستمی استان قزوین

230094

مطالب مرتبط