شرکت آترون با عملکردش اعتماد به تولیدات داخلی را معنا کرد

مدیر داخلی شرکت آترون گفت: تا چند سال گذشته فعالان این صنف نمی توانستند به محصولات داخلی اعتماد کنند اما در چند سال اخیر شرکت آترون نظر فعالان داخلی را به راحتی با عملکرد خوبش جلب کرده است.

شرکت سامانه های الکترونیک آترون با هدف پاسخگویی به نیازهای بخش صنعت و آموزش کشور از ابتدای سال 1391 آغاز به کار نمود. این شرکت با تکیه بر نیروهای جوان و مجرب، امکان طراحی و تولید انواع تجهیزات الکترونیکی و الکترومکانیکی را با بالا ترین کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا دارا می باشد.

خبرنگار اقتصادی سایت خبری پرسون در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت و گویی با هومن مشتاق مدیر داخلی شرکت آترون داشته که به شرح ذیل است.

مشتاق بیان کرد: شرکت سامانه های الکترونیک آترون در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیکی و الکترومکانیکی به صورت سفارشی، طراحی و ساخت تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی منطبق با سرفصل های آموزشی، ارائه انواع دیتالاگر با قابلیت اتصال به کامپیوتر، ارائه انواع کنترل کننده دیجیتال با قابلیت اتصال به کامپیوتر، امکان ارائه نرم افزار جهت کنترل کننده ها و دیتالاگرها مطابق با نیاز و سفارش مشتری، به روز رسانی تجهیزات قدیمی و آنالوگ، اتوماسیون تجهیزات صنعتی و آزمایشگاهی فعالیت می کند و آماده خدمت رسانی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صفر تا صد تولیدات به عهده خود شرکت است؟ گفت: تمامی دستگاه ها از نظر مکانیکی و الکترونیکی از طراحی تا ساخت به عهده خود شرکت است. در 6 سال گذشته شرکت آترون بسیاری از دستگاه های تولیدی خود را به کشورهای ترکیه، مالزی و عراق صادر کرده است و قابل ذکر است محصولات شرکت آترون قابل رقابت در استاندارد با نمونه های خارجی است.

مدیر داخلی شرکت آترون مطرح کرد: تا چند سال گذشته فعالان این صنف نمی توانستند به محصولات داخلی اعتماد کنند اما در چند سال اخیر شرکت آترون نظر فعالان داخلی را به راحتی با عملکرد خوبش جلب کرده است.

مشتاق در خصوص نحوه بازاریابی شرکت گفت: در حال حاضر شاخه بازاریابی شرکت با یکی از برندهای خارجی همکاری می کند و شرکت دارای سایت و صفحه های مجازی می باشد. همچنین کارشناسان فروش شرکت به صورت مداوم با پالایشگاه ها و وزارت راه درتماس هستند.

230040