رئیس سازمان صمت فارس اعلام کرد:

کشف انبار احتکار کالا به ارزش بیش از ۳۴ میلیارد ریال در فارس

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس از کشف انبار احتکار کالاهای اساسی به ارزش ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، حمیدرضا ایزدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف انبارهای احتکار شده در کالاهای اساسی در فارس، گفت: طی بازرسی‌های انجام شده توسط نیروهای بازرسی این سازمان و همکاری سپاه فجر استان کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم کشف شد که ارزش ریالی آن به میزان ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی به برخی از کالاهای احتکار شده اشاره کرد و افزود: این کالاهای احتکار شده از جمله کالاهای ضروری محسوب می شده که شامل انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی، انواع برنج، چای، رب گوجه فرنگی و غیره است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از مراکز عمده و انبارها نیز به تعداد چهار پرونده قاچاق کالاهای ضروری تشکیل شده که ارزش آن بیش از ۷۰۰ میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: این کالاها شامل روغن زیتون، انواع نوشیدنی‌ها، قهوه و غیره می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: تمامی مراکز نگهداری کالا از جمله عمده فروشان و شرکت‌های پخش کالا باید در سامانه جامع انبارها ثبت نام و مشخصات و میزان خرید و فروش خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس یادآور شد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلفات اقتصادی از قبیل گران فروشی، احتکار و قاچاق را با ستاد خبری این سازمان یا سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

229814

مطالب مرتبط