جشنواره زن و مهارت در قزوین

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قزوین با بیان شرایط شرکت و تنوع رشته های جشنواره زن و مهارت از همکاری استانداری و شهرداری قزوین با اهداف فرهنگی در این جشنواره خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون ازقزوین، محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیان کرد؛ جشنواره زن و مهارت با همکاری استانداری و شهرداری قزوین با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی بین بانوان و کشف استعداد‌های مهارتی آنان برگزار می‌شود.

محسن مددی عنوان کرد: طرح‌های موفق کارآفرینی، کشاورزی شامل گل آرایی و کاشت گیاهان دارویی، فناوری مد شامل طراحی و دوخت انواع لباس، صنایع غذایی شامل آشپزی و شیرینی پزی، صنایع دستی، هنر شامل عکاسی، نقاشی، نگارگری و رزین و فناوری اطلاعات از موضوعات این جشنواره به شمار می‌روند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تاکید کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید تصاویر و فایل آثار خود را (از یک تا پنج اثر) تا ۱۰ بهمن ماه ارسال کنند.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان بیان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره باید برای آگاهی از نحوه ارسال آثار خود و کسب اطلاعات بیشتر از این رخداد به پایگاه اینترنتی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین مراجعه کنند.

229762