آغاز آبرسانی به 5 روستای مرزی در خواف

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: اجرای عملیات آبرسانی به 5 روستای مرزی این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، سید حسن رضائیان افزود: در راستای تامین آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی از دی ماه سال جاری عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب 5 روستای مرزی مجتمع ده خطیب شامل بنیاباد، مهرآباد، ده خطیب،چاه مطار، و کالشور به طول 9 کیلومتر،جنس لوله پلی اتیلن 160و چدن 150، با دستور و مساعدت سید ابراهیم علوی مدیر عامل شرکت آبفای خراسان رضوی آغاز شد.

وی با بیان اینکه امور آب و فاضلاب شهرستان خواف برای اجرای این خط انتقال حدود 19 میلیارد ریال هزینه نموده است افزود: این پروژه تا فروردین ماه سال آینده به بهره‌برداری می رسد که امیدواریم قبل از شروع فصل تابستان آینده مردم این 5 روستای مرزی از آب شرب موردنیاز بهره‌مند خواهند شد.

رضائیان در پایان بیان داشت: اجرای عملیات خط انتقال با هدف رفع مشکلات موجود در خصوص تامین نیاز آب شرب این 5 روستا و بهره برداری از این طرح در کوتاه ترین زمان موجب رضایت مندی مشترکین خواهد شد و قطعا این امر تحقق خواهد یافت.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف در پایان اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح جمعیتی بالغ بر 879 نفر از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

229719