احمدی بیغش:

هیچ کشوری نمی توانند مانع نفوذ منقطه ای ایران بر اساس برجام پلاس باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی که درصدد ناامنی در منطقه هستند نمی توانند مانع نفوذ منقطه ای ایران بر اساس برجام پلاس باشند.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود احمدی بیغش در خصوص مذاکرات جدید در مورد فعالیت های هسته ای کشورمان و شکل گیری برجام پلاس، گفت: نفوذ منطقه ای کشورمان یکی از مولفه هایی است که غربی ها می خواهند در مورد آن مذاکره کنند و این در حالیست که ایران همواره موجب ثبات و صلح در منطقه بوده است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه شاهد حضور ناوهای هواپیمابر، بمب افکن و سایر تجهیزات نظامی ایالات متحده در منطقه هستیم که موجب ناامنی شده از این رو صحبت از برجام پلاس در راستای برقراری مذاکرات مجدد و ایجاد ثبات در خلیج فارس جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: اگر کشورهای حاشیه خلیج فارس سیاست هایشان را از قدرت های فرامنطقه ای جداکنند، بدون شک می توانند بر اساس ظرفیت هایشان امنیت در منطقه را فراهم کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک ایران قدرتمند ترین و اثرگذارترین کشور منطقه و حوزه خلیج فارس است از این رو غربی ها هیچگاه نمی توانند کشورمان را از معادلات منطقه ای حذف کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد صحبت از مذاکرات مجدد و برجام پلاس در راستای مسائلی مانند موشکی، حقوق بشر و نفوذمنطقه ای محلی از اِعراب ندارد.

229678