تیم بسکتبال کرمانشاه به مرحله حذفی لیگ دسته یک صعود کرد

رییس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه گفت: تیم خانه بسکتبال کرمانشاه به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور صعود کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، رییس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه گفت: دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال در «گروه شمال» از ۱ تا ۸ دی ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد که تیم کرمانشاه با خانه بسکتبال اسد اباد، پاس ناجای کامیاران، خانه بسکتبال کردستان و البرز قزوین هم گروه بود.

احمدیان افزود: در رقابت‌های دور رفت تیم کرمانشاه با انجام چهار بازی به ۲ برد و ۲ باخت رضایت داد.

وی با بیان اینکه دور برگشت رقابت‌های گروه شمال به میزبانی کردستان هم اکنون در حال برگزاری است، گفت: تیم کرمانشاه در روز اول به استراحت خورد و در روز بعد موفق شد از سد خانه بسکتبال اسد اباد عبور کند، اما در دیدار بعدی نتیجه را به تیم قدرتمند کردستان واگذار کرد.

رییس هیأت بسکتبال استان خاطرنشان کرد: در ادامه این رقابت‌ها، تیم کرمانشاه فردا (یکشنبه) با البرز قزوین و پس فردا با پاس ناجای کامیاران بازی دارد که اگر در مقابل این دو تیم نتیجه را واگذار کند بازهم به مرحله بعد (حذفی) صعود خواهد کرد.

احمدیان یاداور شد: تیم جوان خانه بسکتبال کرمانشاه با میانگین سنی زیر ۲۰ سال و بدون اسپانسر در مقابل تیم‌های قدرتمند سوپر لیگ حاضر شده است و تا کنون توانسته صعود خود را به مرحله پلی اف (حذفی) قطعی کند.

وی افزود: مرحله حذفی این رقابت‌ها ده روز دیگر آغاز می‌شود.

در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور ۴۲ تیم در قالب ۷ گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

229542