کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با پرسون:

ترامپ تاریخ ساز شد

با توجه به این‌که دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان اکثریت را دارند و عزم خود را برای استیضاح ترامپ جزم کرده‌اند، این اتفاق خواهد افتاد و ترامپ به عنوان اولین رئیس جمهور در تاریخ امریکا خواهد بود که دو بار استیضاح شده است.

امیرعلی ابوالفتح کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص وضعیت داخلی امریکا عنوان کرد: این روزها نگرانی از اقدامات تروریستی در ایالات متحده امریکا به شدت افزایش یافته است و پس از حمله‌ای که به کنگره انجام گرفت، تدابیر امنیتی را در امریکا به خصوص در شهر واشنگتن افزایش داده‌اند و با توجه به فضای خصمانه‌ای که در امریکا وجود دارد احتمال بروز اقدامات خشونت آمیز یا تروریستی طی هفته‌ها یا ماه‌های آتی وجود خواهد داشت.

وی در خصوص استیضاح دونالد ترامپ اظهار داشت: با توجه به این‌که دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان اکثریت را دارند و عزم خود را برای استیضاح ترامپ جزم کرده‌اند، این اتفاق خواهد افتاد اما در خصوص این‌که مجلس سنا چه تصمیمی بگیرد، شک و تردید وجود دارد.

این کارشناس مسائل بین الملل افزود: پیش‌بینی می‌شود که محاکمه دونالد ترامپ چندماه پس از شروع به کار دولت بایدن انجام شود و مشخص نیست که در نهایت رأی به محکومیت دونالد ترامپ خواهند داد یا خیر اما قطعاً ترامپ به عنوان اولین رئیس جمهور در تاریخ امریکا خواهد بود که دو بار استیضاح شده است.

229536