۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اعلام کرد:۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در شهر کرمانشاه کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، سرهنگ سمین فلاحی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: در مأموریت اول، با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۶۱ معتاد متجاهر، خرده فروش و حمل کننده مواد مخدر افزود: با اجرای این طرح دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم و یک قبضه سلاح کلت از آن‌ها کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: توقیف ۶ دستگاه خودرو و پلمب ۹ باب منزل و مغازه که برای تهیه و توزیع مواد مخدر از آن‌ها استفاده می‌شد از دیگر اقدامات صورت در نتیجه اجرای این طرح بود.

سرهنگ فلاحی همچنین از کشف ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در ماموریتی دیگر خبر داد و گفت: این مقدار مواد از یک قاچاقچی در میدان میوه و تره بار کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی یاداور شد: متهم دستگیر شده از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر بود که با کار اطلاعاتی ماموران به دام افتاد و تحویل مراجع قضائی شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: شهروندان می‌توانند هر گونه خبری از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در میان بگذارند.

229508