با برد مقابل فولاد؛

طلسم تساوی های پی در پی پرسپولیس شکسته شد

پرسپولیس پس از پنج تساوی پی در پی موفق شد در یک بازی سخت و جنجالی فولاد خوزستان را شکست دهد و به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بازگردد.

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت و موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد و ضمن رسیدن به سومین برد این فصل خود با ۱۵ امتیاز به رده ششم صعود کند.

سرخپوشان تهرانی بعد از برد سه بر صفر در برابر شهرخودرو در هفته چهارم دیگر رنگ برد را ندید و در چهار بازی لیگ و همچنین یک دیدار لیگ قهرمانان آسیا چهار تساوی و یک شکست عایدش شد تا اینکه سرانجام پس از ۴۹ روز این طلسم شکسته شد و شاهد ششمین مسابقه بدون برد سرخپوشان تهرانی نبودیم.

یحیی گل‌محمدی در حالی به این پیروزی رسید که برد قبلی‌اش در برابر مهدی رحمتی بود و این بار هم‌دوره رحمتی یعنی جواد نکونام را از پیش رو برداشت. وجه اشتراک این ۲ بازیکن بازنشسته حضور در استقلال تهران بوده است. به نوعی ۲ استقلالی ۲ برد اخیر یحیی گل‌محمدی را رقم زده‌اند و ناخواسته در حق این سرمربی لطف کرده‌اند.

هر سه برد این فصل پرسپولیس در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی بوده است و آنها همچنان در خارج از استادیوم آزادی بردی را به دست نیاورده‌اند. در سوی مقابل آنها همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ بیستم هستند که امروز موفق شدند دومین شکست تیم اهوازی را رقم بزنند. دیگر شکست نکونام مقابل نفت مسجدسلیمان رقم خورد تیمی که هدایتش به عهده دوست صمیمی یحیی گل‌محمدی یعنی مجتبی حسینی است.

منبع: ایرنا

228900

مطالب مرتبط