برگزاری نشست مشترک نمایندگان با وزیر اطلاعات

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر اطلاعات خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از نشست مشترک امروز(دوشنبه 29 دی ماه ) اعضای کمیسیون متبوعش با حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات و معاونین وی در محل این وزارتخانه خبر داد.

وی با اشاره به دستورکار‌های دیگر اعضای کمیسیون صنایع در هفته جاری، بیان داشت: بررسی شور دوم طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار ( ارجاعی از جلسه مورخ 23/10/1399 صحن علنی برای بررسی در شور دوم) با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی، مرکز پژوهشها و اتاق ایران نیز در دستورکار جلسات اعضای کمیسیون قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، بیان داشت: دعوت از علیرضا رزمحسینی وزیر صنعت معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان و بازدید اعضای کمیسیون از مراکز صنعتی شهرستان های اراک، محلات و دلیجان و دیدار با مسئولین استانی نیز از جمله برنامه‌های اعضای کمیسیون درجلسات این هفته است.

نماینده مردم فسا در مجلس بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده بررسی عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای ماده 235 قانون آئین نامه داخلی در دستورکار کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون قرار دارد.

منبع: تسنیم

228797