مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان:

مراکز غیر مجاز رمز ارز را لو دهید تا 10میلیون جایزه دریافت کنید

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند، 10 میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید علاقمندان در ارتباط با کاهش میزان تولید برق اعلام کرد: از طریق سایت و سامانه ۱۲۱ افرادی که مراکز غیر مجاز رمز ارز را دارند، معرفی کنید و این در حالی که تمام اطلاعات مخاطب محرمانه باقی خواهند ماند.
وی با اشاره به این موضوع که درحال حاضر میزان تولید برق از نیروگاه‌های برق آبی افزایش یافته است ، گفت : میزان مصرف آب در این نیروگاه‌ها برای حفظ پایداری در شبکه برق تا ۷۴ درصد رشد داشته است که مردم در کنار مدیریت مصرف گازو برق ، نباید از مصرف بهینه آب نیز غافل شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان به چند راهکار ساده مصرف بهینه انرژی نیز اشاره کرد و گفت: همه با هم با کاهش یک درجه در وسایل گرمایشی و استفاده از لباس های گرم در محیط خانه در تامین سوخت جهت بخش نیروگاهی و تامین برق مطمئن و پایدار اقدام نماییم.

وی تصریح کرد: با راهکارهای ساده مانند استفاده بیشتر از نور طبیعی و خاموش کردن لامپ های اضافی و تنظیم وسایل گرمایشی در دمای آسایش و جلوگیری از هدر رفت انرژی میتوان مصرف انرژی را مدیریت کنیم.

علاقمندان اشاره کرد: تنها با کاهش 10 درصدی مصرف برق می توان مصرف گاز نیروگاهها را معادل 70 میلیون متر مکعب کاهش داد که این صرفه جویی به طور کامل ، محدودیت تأمین سوخت نیروگاهها را برطرف می کند.


بیشتر بخوانید؛

تولید بیش از ۶ میلیون و ۱۷۸ هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های استان


وی اضافه کرد: با راهکار‌های ساده ای مانند خاموش کردن یک لامپ اضافه و کاهش یک درجه‌ای دمای محیط ( کم کردن شعله بخاری ویا کاهش دمای ترموستات) می توان میزان مصرف را تا 10 درصد کاهش داد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ادامه داد: با کمک تمام بخش‌ها و تعامل با مسئولان استانی امیدواریم بتوانیم مصرف انرژی را به صورت مطلوب مدیریت کرده تا شرکت گاز نیز بتواند گاز رسانی پایدار را به خصوص به بخش خانگی در شرایط مناسب انجام دهد.

وی افزود : کاهش روشنایی غیر ضروری از جمله موارد مد نظر برای کاهش مصرف انرژی است، زیرا تامین برق برای این روشنایی ها، مصرف سوخت را در نیروگاه‌ها افزایش می‌دهد.

علاقمندان ادامه داد: سایر اقدامات در این حوزه را آمادگی دیزل ژنراتور‌های بیمارستان‌ها و مراکز حساس برای خدمات رسانی و ورود به مدار در زمان اعمال محدودیت‌های احتمالی و کشف و جمع آوری مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز به دلیل مصرف بیش از اندازه برق دانست.

228606